Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: didagemidj
Категория: Поезия
Прочетен: 227194
Постинги: 68
Коментари: 239
Гласове: 7548
Постинг
21.08.2008 20:50 - РЕЛАКСАЦИЯ
Автор: didagemidj Категория: Изкуство   
Прочетен: 1589 Коментари: 2 Гласове:
2



Когато налегне ме смъртна умора
сред грохот на глъчка и шум,
очите затварям и стихва простора,
и ширва се белият друм.

Поемам по пътя в желана реалност
на мисли спокойни, добри
и светва във мене светът идеален,
планинско поточе струи.

Когато поискам да бъда щастлива,
аз бродя из родния край,
потапям се в нежност и в песен игрива
сред цветния пролетен рай.

Когато измъчва ме жажда голяма,
вълшебните думи редя.
Живителна глътка подава ми мама,
че майката значи вода.

Когато тревата белее в мъглата
от хиляди капки роса,
усещам на родния праг топлината
и чувам на татко гласа.

Когато лъчите затоплят нивята
на вятъра с полъха слаб,
разлива се злато горещо в житата
и всичко мирише на хляб.

Чрез мислите мога света да обърна
към мирна и щедра любов.
Но колко е трудно назад да се върна
към делника скучен, суров!

В жестока реалност животът цинично
издига бездушна стена.
И ние все гоним миражи лирични,
Загърбили свойта вина.

               „Панагюрски напеви”, 2006 г.      




Гласувай:
2



1. ciele - родният край ,
22.08.2008 11:13
безусловната обич..,докосвонето до тях си е живителна глътка.., радост..
благодаря за релакса!:)
цитирай
2. didagemidj - :-)
22.08.2008 11:31
И аз благодаря:-)
цитирай
Търсене