Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: didagemidj
Категория: Поезия
Прочетен: 226567
Постинги: 68
Коментари: 239
Гласове: 7548
Постинг
25.11.2008 18:38 - С ЦВЕТОВЕТЕ НА ДЪГАТА из „Здравей, хлапе!" - книга четвърта
Автор: didagemidj Категория: Изкуство   
Прочетен: 1531 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 22.01.2009 18:49


image

            Рисувате пейзаж? И искате с дъгата да сложите типаж от приказка позната?

            Ще ви помогна аз, нали съм поетеса. Ей, Виолет е княз, а Мери е принцеса! Любовни гласове ще чуете в полето и всички цветове в дъгата ще засветят ...

            Гори оранжът чист на залеза вечерен и слънчеви лъчи чертаят пътя верен. Червена е жарта в домашното огнище. Тя пали любовта, но гасне в пепелище. Но ние търсим я сред жълтите иглики и жълта светлина в листа на трепетлика.

            В небесните поля на сините предели са плъпнали стада от облаците бели. В зеленото поле, в зелената пшеница бере си син синчец засмяна хубавица. А княсът Виолет за теменужка синя написал е сонет сред цветната градина. Но князат Виолет голяма грижа има.

            Прекрасния сонет на своята любима реши да подари. Но де да я намери?

            - Къде ли тя се скри? Къде е мойта Мери?

            И ето, запъхтян в зелената полянка съгледа я засмян под тъмносиня сянка. От синия синчец тя сръчно беше свила чудесен син венец в косата жълтосвила.

            Пристъпи той сега. Подаде й сонета. И пъстрата дъга в очите им засвети.

            - О, аз съм твоят цар, стани ми ти царица!

            - Бъди ми господар!

            - О, моя хубавице!

            Когато младостта дружи с дъга прекрасна, тогава любовта щастлива ще порасне ...

            Деца, какъв пейзаж! С рисунките наверно ще стане вернисаж върху дъската черна.

 

/„Здравей, хлапе!”, 2008 г. – книга четвърта  – разкази за деца/                            




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - Прекрасно е!
02.12.2008 20:32
Прекрасно е!
цитирай
2. didagemidj - :-)))
02.12.2008 21:03
Cornflower,
Благодаря ви:-)
цитирай
Търсене